Companii

Noua ţintă a Penny Market: dublarea reţelei din România, la 400 de unităţi

Noua ţintă a Penny Market: dublarea reţelei din...

Autor: Cristina Roşca

20.01.2017, 00:07 1203

Discounterul Penny Market, parte a grupului german Rewe, vrea să îşi dubleze reţeaua de magazine din România în următorii 8-10 ani, urmând să ajungă la 400 de unităţi.

„Atunci când am venit în România, acum un deceniu, vedeam potenţial pentru cel mult 200 de magazine, valoare ce reflecta situaţia economică şi puterea de cumpărare de la momentul acela. Astăzi vedem potenţial pentru 400 de magazine“, spune Daniel Gross, executivul român care conduce operaţiunile locale ale Penny Market.

Compania şi-a bugetat pentru acest an 20-25 de magazine noi, ridicate de la zero, dar şi şase remodelări şi rebranduiri de unităţi XXL Mega Discount în Penny Market. Retailerul merge cu formatul acesta de regulă în oraşele de peste 10.000 de locuitori.

Grupul german Rewe a mai avut  până la finalul anului trecut în România şi opt magazine pe formatul XXL Mega Discount, însă acestea au fost închise. Compania a anunţat că şase dintre aceste unităţi vor fi transformate în Penny Market şi alte două vândute.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO