Companii

Noul mall al Bucurestiului: Centrul Vechi

Noul mall al Bucurestiului: Centrul Vechi
23.06.2009, 16:41 30
Aproape 50 de cafenele, baruri si restaurante s-au deschis, majoritatea in ultimul an, pe zece din cele 14 strazi ale Centrului Vechi, anticipand potentialul zonei, si au reusit sa atraga cel mai mare trafic din Bucuresti, exceptand centrele comericale. Jucatorii, majoritatea antreprenori romani, spun ca media vanzarilor zilnice se situeaza intre 700 de euro si 1.200 de euro, restaurantele atingand si nivelul de 4.000 de euro. Asta inseamna afaceri de 40.000 de euro/zi, potrivit calculelor ZF pe baza informatiilor oferite de proprietari, si peste 10 mil. euro anual, in conditiile in care in sezonul rece vanzarile se injumatatesc. Asemenea rulaj il anunta doar centrele comerciale cu renume din Bucuresti, majoritatea nereusind sa atinga asemenea performante. Food-court-ul din Baneasa Shopping City, care contribuie cu aproximativ 10% din totalul vanzarilor, potrivit estimarilor ZF, va rula in jur de 12 mil. euro, daca luam in calcul veniturile totale de 120 mil. euro anuntate de conducere. Si nivelul chiriei este diferit. Un contract in centru se semneaza si cu 40 de euro/mp, in timp ce media intr-un mall este de 30 de euro/mp.


Cititi maine un reportaj despre centrul vechi al Bucurestiului.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO