Companii

Noul şef Brico Dépôt schimbă strategia magazinelor şi merge pe conceptul de consultanţă pentru clienţi. “Vrem să fim priviţi drept companie românească, să ne adaptăm la nevoile pieţei”

Noul şef Brico Dépôt schimbă strategia magazinelor...

Autor: Andreea Neferu

30.10.2015, 14:29 1952

Francezul Christian Mazauric (46 de ani), care conduce de la începutul lunii septembrie reţeaua locală de bricolaj Brico Dépôt, parte a grupului britanic Kingfisher, estimează că piaţa locală de bricolaj se ridică la circa 2 miliarde de euro, aceasta urmând să înregistreze anul acesta o creştere de 3-4%.

“Piaţa va înregistra o uşoară creştere anul acesta, datorită investiţiilor în renovări, dar şi a locuinţelor nou construite”, a spus Mazauric, în prima sa conferinţă de presă de la numirea la conducerea operaţiunilor din România.

El a adăugat că strategia sa din perioada următoare se va concentra pe dezvoltarea zonei de customer service (servicii pentru clienţi), astfel încât clienţii care trec pragul magazinelor să primească consultanţă de la angajaţi în alegerea şi achiziţia produselor.

“Profilul consumatorilor români este diferit (faţă de cel al consumatorilor vestici – n.red.), ei caută consultanţă în alegerea produselor. Angajaţii noştri îşi vor petrece 60-70% din timp dedicându-se clienţilor. Dacă nu ai grijă de clienţi, aceştia nu se mai întorc şi a doua oară. Strategia noastră este să devenim dintr-o companie franceză una românească, să ne adaptăm la nevoile pieţei”, a spus Mazauric. Până acum, reţeaua Brico Depot a mizat pe formatul de tip self-service pentru clienţi în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO