Companii

Noul şef H&M responsabil de România: Continuăm expansiunea, însă numărul de magazine noi depinde de inaugurările de malluri

Autor: Cristina Roşca

26.04.2017, 00:07 3269

Dominique Fantaccino (foto), executivul francez care a preluat la începutul acestui an conducerea H & M pe cinci pieţe din regiune, spune că retailerul suedez va continua expansiunea pe piaţa locală în acest an, însă nu înaintează cifre. Ea afirmă însă că grupul merge cu magazine în special în malluri, aşa că numărul de unităţi nou inaugurate depinde de numărul de malluri şi centre comerciale care se deschid.

„Căutăm oportunităţi să deschidem noi magazine, potenţial de creştere există. Suntem însă dependenţi de deschiderile de malluri, pentru că în România 99% din shopping se face la mall. De fapt este o relaţie de co-dependenţă, pentru că şi ei au nevoie de branduri. Noi avem o singură unitate stradală, restul sunt în centre comerciale şi malluri“, adaugă ea.

Retailerul suedez H & M a intrat pe piaţa locală în primăvara lui 2011 şi a ajuns deja la 53 de magazine în marile oraşe ale ţării. Mai mult, după cifra de afaceri, retailerul este cel mai mare jucător din moda românească. Anul trecut H & M a obţinut afaceri de 760 mil. lei, în creştere cu 14% faţă de anul anterior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor publice.

„România este o piaţă relativ nouă pentru H & M şi totuşi este o piaţă deja mare, după doar şase ani de prezenţă. Avem peste 50 de magazine şi avem oraşe, cum este cazul Clujului, unde am deschis trei unităţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO