Companii

O absolventă de Cibernetică face 70.000 de euro pe an din promovarea online a companiilor mici şi mijlocii

Autor: Cătălina Butan

12.02.2014, 00:06 956
Daniela Irimia, absolventă a Facultăţii de cibernetică din cadrul ASE, a pus în urmă cu cinci ani bazele unei companii de marketing online. Astăzi, agenţia Limonade are o cifră de afaceri de 70.000 de euro şi oferă servicii de consultanţă în marketing, SEO şi Google AdWords şi de promovare în reţelele de socializare online.
 
Daniela Irimia a participat la emisiunea ZF Live de marţi 11 februarie după ce a răspuns unei invitaţii lansate de Ziarul Financiar pe reţeaua de socializare online Facebook antreprenorilor de a-şi povesti afacerile în cadrul emisiunii de business ZF Live, transmisă în fiecare zi de la ora 12.00 la 13.00 pe live.zf.ro. „Am început de la zero într-un domeniu pe care îl cunoşteam conex şi care mă atrăgea prin flexibilitate şi în acelaşi timp prin faptul că te lasă să fii creativ“, a spus la ZF Live Irimia, care a lucrat anterior în telecom la Vodafone şi în asigurări la AIG Asigurări.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO