Companii

O afacere de familie în producţia de pantofi care a ajuns la a treia generaţie. „Clienţii vin din recomandări, este cea mai bună variantă de reclamă“

Autor: Octavian Calei

28.03.2014, 00:06 999

Alexandra Şerban şi Ana Maria Ivan, două tinere care au preluat în 2010 un atelier de încălţăminte de la părinţii Alexan­drei, au investit 10.000 de euro în bu­si­nes­s des­chi­zând un ma­gazin de pre­zen­tare în Bucureşti şi au ajuns la o cifră de afaceri 120.000 de euro în 2013.

„Ne-am desprins de fabrica pă­rin­ţilor, am avut utilaje, muncitori, o parte din materiale. Am folosit o parte din ca­­pital pentru amenajarea spaţiului, chirii, publicitate“, a spus Alexandra Şer­ban, invitată a emisiunii ZF Live de marţi, 25 martie, alături de Ana Maria Ivan.

Businessul ProAlex, un brand care există pe piaţa de încălţăminte din 1992, s-a orientat spre o nişă de piaţă a pan­to­fi­lor personalizaţi, poziţionându-se pe un segment de mijloc, cu preţuri cu­prinse între 130 de lei pentru un balerin simplu până la 500 de lei un pantof. „Am descoperit o nişă de piaţă unde vin­dem pantofi personalizaţi. Putem mo­difica forma de calapod pe dimen­siu­nile clientului. Putem crea pantofi pen­tru oameni cu nevoi speciale, cu anu­mite deformaţii“, a spus Alexandra Şerban.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO