Alexandra Şerban şi Ana Maria Ivan, două tinere care au preluat în 2010 un atelier de încălţăminte de la părinţii Alexandrei, au investit 10.000 de euro în business deschizând un magazin de prezentare în Bucureşti şi au ajuns la o cifră de afaceri 120.000 de euro în 2013.
„Ne-am desprins de fabrica părinţilor, am avut utilaje, muncitori, o parte din materiale. Am folosit o parte din capital pentru amenajarea spaţiului, chirii, publicitate“, a spus Alexandra Şerban, invitată a emisiunii ZF Live de marţi, 25 martie, alături de Ana Maria Ivan.
Businessul ProAlex, un brand care există pe piaţa de încălţăminte din 1992, s-a orientat spre o nişă de piaţă a pantofilor personalizaţi, poziţionându-se pe un segment de mijloc, cu preţuri cuprinse între 130 de lei pentru un balerin simplu până la 500 de lei un pantof. „Am descoperit o nişă de piaţă unde vindem pantofi personalizaţi. Putem modifica forma de calapod pe dimensiunile clientului. Putem crea pantofi pentru oameni cu nevoi speciale, cu anumite deformaţii“, a spus Alexandra Şerban.