O afacere gustoasă: Trei antreprenori din Iaşi câştigă 500.000 de euro din pasiunea românilor pentru burgeri

16 iul 2017 Autor: Mihaela Pascari

Brandul Frankly Burgers a început să func­ţio­neze în urmă cu circa trei ani, iar anul tre­cut restaurantul de burgeri deţinut de trei ieşeni a înregistrat afaceri de 500.000 de euro cu o echipă de 20 de angajaţi.

„Principala pro­vo­care este lup­ta cu conceptul de fast-food, despre care este cunoscut fap­tul că este un tip de mân­ca­re asociat cu ide­ea de nesănă­tos“, a spus Radu Holi­cov, cofondatorul brandului Frankly Burgers, care este administrat de firma cu acelaşi nume.

Clienţii Frankly Burgers sunt în mare parte ti­neri cu vârste cuprinse între 16 şi 40 de ani, ei provenind în special din mediul urban.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.07.2017

 
Cuvinte cheie:
start-up
, antreprenori
, Iaşi
, restaurant
, burgeri
, Frankly
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide