ZF 24

O nouă reţea de magazine se ridică pe scheletul Leonardo

Florin Panea

Florin Panea

Autor: Cristina Roşca

18.06.2015, 00:07 48128

O parte dintre spaţiile în care funcţionau anterior magazine Leonardo - reţea aflată în faliment începând cu acest an - au fost preluate de o nouă companie care vine cu un brand, cu un logo şi cu un design de magazin similare cu ale celui care a fost timp de aproape două decenii liderul pieţei locale de încăl­ţăminte.

Compania Leonardo SRL din judeţul Bihor, controlată de antreprenorul Florin Panea, care opera retailerul de încălţăminte cu acelaşi nume, a intrat în faliment în urmă cu câteva luni, la patru ani şi jumătate după ce şi-a cerut insolvenţa.

Lanţul de magazine Leonardo, fon­dat în 1994 de antreprenorul român, a fost liderul pieţei de profil încă de la înfiinţare până în 2013, când locul său a fost luat de germanii de la Deichmann. În perioada de boom Leo­nar­do ajunsese la peste 200 de magazine în România şi în ţările vecine şi la afaceri de peste 500 de milioane de lei. Anul trecut afacerile au coborât la sub 100 mil. lei.

Deşi acţionarii noii companii - Leonardo Shoes Market - care operează deja 28 de magazine sunt un antreprenor din nordul ţării - Dorel Berende - şi un SRL - Leonardo Trading SRL - despre care nu există date, sediul este acelaşi cu al companiei intrate în faliment. Mai mult, administrator este Florin Panea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO