Companii

O româncă de 27 de ani, promovată brand manager al Lego pentru Spania şi Portugalia

Claudia Gânţu, brand manager al Lego pentru Spania şi Portugalia

Claudia Gânţu, brand manager al Lego pentru Spania şi Portugalia

Autor: Maria Tufan

03.08.2015, 00:04 3461

Claudia Gânţu (27 de ani), care în urmă cu trei ani începea „marea aven­tură Lego“ la Bucureşti, pe poziţia de associate marketing manager, a fost pro­movată în acest an ca brand mana­ger al Lego pentru Spania şi Portugalia, lăsând Capitala României pentru Madrid.

„În Spania suntem nouă oameni în echipa de marketing. Activitatea e destul de diferită pentru că dacă în ţară trebuia să mă axez mult şi pe imple­men­tare, fiind totul mult mai opera­ţional, acum accentul se pune pe strategie şi planificare. Biroul de aici are o cola­borare directă cu sediul central din Danemarca, ceea ce ne împinge spre o gândire pe termen mediu şi lung, faţă de România unde era mai degrabă pe termen scurt şi mediu“, a spus Claudia Gânţu pentru ZF.

Proaspăta absolventă a Academiei de Studii Economice (ASE) din Bucu­reşti cu studii de licenţă şi master în marketing, dar şi a Şcolii Naţionale de Ştiinţe Politice şi Administrative (SNSPA) cu studii de licenţă în publi­ci­tate şi relaţii publice, Claudia Gânţu şi-a început cariera în marketing încă din primul an de masterat.

„Primul loc de muncă mai serios a fost un internship la L’Oréal. Era un dreamjob (locul de muncă ideal - n.red.) pentru mine, pentru că îmi do­ream să lucrez într-un departament de marke­ting. Pot spune că am avut noroc să încep de acolo“, a povestit Gânţu.

În 2012, la mai puţin de un an de la deschiderea sediului Lego din Româ­nia, tânăra îşi începea activitatea ca associate marketing manager, poziţie pe care avea să lucreze doi ani şi ju­mă­tate până la pro­mo­va­rea ca brand mana­ger. „În România am aco­perit atât partea de trade marketing, cât şi pe cea de brand ma­nage­ment. Pentru mi­ne a fost un mix fru­mos pentru că în felul acesta aveam vizibi­litate maximă şi asupra rea­lităţii din piaţă, fiind în contact per­manent cu echipa de vânzări, dar şi asu­pra părţii de comu­nicare şi dezvoltare de brand, cola­borând cu echipa regio­na­lă şi cu agenţiile din ţară“, a explicat Gânţu.

Grupul danez Lego are în prezent o cifră de afaceri de 4 mld. euro şi peste 12.500 de angajaţi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO