Companii

Oana Fărcăşanu, directorul de HR al Danone: Ca angajator, mă aştept ca un program de e-learning să coste 10%-20% din preţul trainingului “la clasă”

Oana Fărcăşanu, directorul de HR al Danone: Ca...

Autor: Corina Mirea

03.10.2014, 15:59 302

Costul unui program de e-learning ar trebui să varieze între 10% şi 20% din preţul pe care furnizorii de training tradiţional, “ la clasă”, îl cer companiilor pentru o sesiune de o zi urmată de fiecare angajat, este de părere Oana Fărcăşanu, cea care coordonează politicile de resurse umane ale celor 1.000 de angajaţi pe care Danone îi are în Europa de Sud-Est, jumătate lucrând în România.

“Dacă mă gândesc la costul pe care un program de e-learning ar trebui să îl aibă per angajat cred că m-aş aştepta ca acesta să fie cira 10%-20% din preţul unui training la clasă, care ar ajunge undeva la 100 de euro pentru angajat pe zi. Discrepanţa vine, normal, din faptul că nu mai există costurile cu spaţiul necesar trainingului sau cu scoaterea angajatului din producţie, spre exemplu”, a explicat Oana Fărcăşanu, prezentă astăzi la cea de-a XIII-a ediţie a HR Insider, dezbaterea lunară pe teme de resurse umane organizată de ZF Corporate (serviciul de ştiri cu plată al Ziarului Financiar). Tema ediţiei de astăzi a fost: „Cât de popular este e-learningul in randul angajatilor romani si care este viitorul programelor de training online in Romania?”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO