Media & Advertising

Octombrie aduce în prime-time reclame la încălţăminte şi îmbrăcăminte, mezeluri şi lactate

6 oct 2017 Autor: Corina Zamfir

Prima săptămână a lunii octombrie aduce nou în prime-time reclame la încălţăminte şi îmbrăcăminte, mezeluri şi lactate, în timp ce industria farma (medicamente şi farmacii) are o scădere semnificativă a numărului de spoturi TV, ajungând la 13, faţă de 19 săptămâna trecută.

Prima săptămână a lunii octombrie aduce nou în prime-time reclame la încălţăminte şi îmbrăcăminte, mezeluri şi lactate, în timp ce industria farma (medi­camente şi farmacii) are o scădere semnificativă a numărului de spoturi TV, ajungând la 13, faţă de 19 săptămâna trecută.

Astfel, în fruntea clasamentului reclamelor din prime-time de luni-seară pe cele mai urmărite trei posturi de televiziune din România sunt alimentele şi băuturile cu 34 de reclame, fiind urmate de farma şi retail far­ma, telecom, cos­me­tice şi produse de în­grijire personală, bricolaj, îm­brăcăminte şi încăl­ţă­minte, potrivit datelor ofe­rite de Mediafax Moni­to­ri­zare.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 06.10.2017

 
Cuvinte cheie:
Media & Advertising
, reclame
, prime-time
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide