Companii

Outletul Fashion House din Bucureşti a înregistrat în 2017 cele mai bune rezultate din ultimii şapte ani, după o creştere cu 10% a vânzărilor de retail

Outletul Fashion House din Bucureşti a înregistrat în...

Autor: Roxana Rosu

28.03.2018, 10:55 170

Fashion House Group, parte a Liebrecht & wooD Group, a înregistrat în 2017 cele mai bune rezultate din ultimii şapte ani pentru outletul din Bucureşti, cu o creştere de 10% a vânzărilor de retail.

Evoluţia a fost susţinută de creşterea ofertei premium, care a generat  o majorare de 4% a ratei de conversie, care a atins 72%, ceea ce înseamnă că mai mult de şapte vizitatori ai centrului comercial realizeaza şi cumpărături pe segmentul fashion. În acelaşi timp, cheltuiala medie pe client a crescut cu 8% comparativ cu 2016, în timp ce traficul a înregistrat o majorare de două procente.

”2017 a adus un nouă performanţă foarte bună, ceea ce demonstrează că consumatorul român devine tot mai conştient de raportul dintre cheltuielile sale şi valoarea articolelor fashion pe care şi le doreşte. De aceea înregistrăm în fiecare an o majorare semnificativă a tuturor indicatorilor de afaceri şi observăm cum cumpărătorii noştri se întorc tot mai satisfăcuţi de oferta premium de articole din categoria fashion din cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre Bucureşti”, a declarat Brendon O’Reilly, Managing Director of FASHION HOUSE Group.

Anul trecut, centrul a fost completat cu noi magazine, precum Levi’s, Motor Jeans, Casa Convenienza by Casa Magica, Solmar Outlet, Tina R şi Exclusive VN.

În acelaşi timp, procesul de închiriere din cadrul FASHION HOUSE Outlet Centre Bucureşti a înregistrat un nou an pozitiv, cu mai multe mărci importante adăugate schemei de retail, precum Koton sau English Home. De asemenea, în perioada imediat următoare va fi deschis un magazin al mărcii Under Armour.

”Îmbunătăţirea constantă a operaţiunilor noastre şi a ofertei de retail s-a concretizat printr-un start excelent in 2018, cu o majorare de 10% a vânzărilor de retail şi de 9,5% a numărului de vizitatori înregistraţi în ianuarie, comparativ cu perioada similară a anului anterior. Vom continua să adăugăm mărci premium la schema de retail, întărind astfel atractivitatea sa pentru toţi potenţialii vizitatori”, a declarat Sorin Ioan Blaga, General Manager of Liebrecht & wooD Romania and Retail Operations Director for FASHION HOUSE Outlet Centre Bucharest

FASHION HOUSE Outlet Centre Bucharest a fost inaugurat în 2008 în cadrul West Park Retail, care reuneşte mai mulţi retaileri de dimensiuni mari, precum Kika (mobilier şi decoraţiuni interioare), Hornbach (bricolaj şi grădinărit), Proges (decoraţiuni interioare) şi recent inauguratul Jumbo (jucării).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO