Companii

Paralela 45: Spania este destinaţia externă „vedetă“, cererea pentru vacanţe a crescut cu 60% în T1

Alin Burcea, proprietarul Paralela 45: Ca număr de turişti, Grecia şi Turcia sunt în continuare destinaţiile care atrag cei mai mulţi români, dar cea mai mare creştere o avem pe Spania. Foto: Octav Ganea

Alin Burcea, proprietarul Paralela 45: Ca număr de turişti, Grecia şi Turcia sunt în continuare destinaţiile care atrag cei mai mulţi români, dar cea mai mare creştere o avem pe Spania. Foto: Octav Ganea

Autor: Mirabela Tiron

09.05.2017, 00:05 652

Paralela 45, una din cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, a finalizat primul trimestru cu afaceri mai mari cu circa 30% faţă de perioada si­mi­la­ră a anului tre­cut, potrivit lui Alin Bur­cea, proprietarul companiei.

„Am vândut mai multe vacanţe în pri­mul trimestru, respectiv în perioada de early booking (rezervări timpurii, când se acordă discounturi - n.red.). Se simte că au fost majorate salariile unor anu­mitor categorii de angajaţi, consu­mul a crescut şi se vede şi în turism. Şi pe cor­porate se simte că businessul merge mai bine“, a declarat pentru ZF Alin Burcea.

Agenţia de turism Paralela 45 (brandul Paralela 45 şi brandul Chicco) a finalizat cu afaceri de 44 milioane de euro anul trecut, în creştere cu 6% faţă de anul anterior. „Pentru acest an esti­măm o creştere cu 12% pe tot anul. Avem chartere spre Portugalia, Croaţia, spre Spania, Grecia, Turcia, estimăm că vom vinde 100.000 de pachete pe chartere în total.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO