Companii
Paralela 45: Vânzările de pachete turistice în Antalya au crescut cu 30% în acest an
Corina Enache, sales manager în cadrul companiei de turism Paralela 45, una dintre cele mai mari de pe plan local, spune că anul acesta turismul din Antalya, destinaţia de vară din Turcia cea mai populară în rândul românilor, şi-a revenit după criza de anul trecut şi deja charterele din iunie sunt pline.
Turcia a înregistrat anul trecut o scădere a numărului de turişti în general din cauza instabilităţii politice, a atentatelor şi a valului mare de refugiaţi. „Antalya şi-a revenit spectaculos în acest an, astfel încât numărul de chartere care zboară către această destinaţie a crescut semnificativ. Vânzările sunt deja cu circa 30% mai mari faţă de anul trecut. Din Bucureşti noi operăm trei chartere săptămânal şi deja cele din iunie sunt pline pentru că în Turcia funcţionează foarte bine sistemul de early booking şi oamenii şi-au rezervat vacanţa din timp“, a declarat Corina Enache. Agenţia de turism mai are chartere către Antalya şi din Timişoara, Cluj şi Iaşi. În Antalya şi-au petrecut vacanţa circa 80.000 de români anul trecut, în timp ce în toată Turcia au călătorit peste 400.000 de români. De asemenea, Paralela 45, cu vânzări de 44 mil. euro anul trecut, operează chartere şi către o altă destinaţie din Turcia, Bodrum.
În Antalya, preţurile au crescut cu 100-200 de euro în acest an faţă de anul trecut odată cu revenirea turismului din Turcia.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Top 10 cele mai mari profituri bancare în 2023, cel mai bun an al băncilor din istoria României
-
Gigantul american care face peste 400 mil. euro cu două fabrici în România
-
Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?
-
Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile implicate, iar antreprenorii să se poată concentra pe business pentru a creşte!“
-
Urmează ZF/iBanFirst Regional Business Summit. 24 aprilie, de la 09:00, pe zf.ro. Cum abordează companiile din România provocările comerţului internaţional?
-
Sorin Pâslaru, ZF. Defazaj istoric: China, Israel, Olanda sau SUA se bat astăzi pe fabricile de semiconductori şi pe fabrici de fabrici de semiconductori, România dă ajutoare de stat de 820 mil. euro pentru procesare de lapte, de pavele, de sârmă, de hrană pentru animale şi capacităţi de reciclare
-
ZF Investiţi în România! Fondatorii companiei care a preluat Dumagas vor să ridice un fond de investiţii de 50 mil. euro dedicat producţiei, inclusiv industriei alimentare
-
Antreprenori locali. Fabrica Deltaica Seafood din Tulcea a bugetat afaceri mai mari cu 20% în acest an. Am instalat noile capacităţi construite, mai este loc de creştere pe piaţă. Consumul de preparate de peşte este încă sub media europeană“.
-
ZF Economia Verde. Delia Radziuk şi soţul ei au fondat Ecoptimist, un magazin online cu produse zero waste. „Nu trebuie să trăim complet fără deşeuri, dar să ne facem fiecare partea noastră, prin mici schimbări“
-
Afaceri de la Zero. Anca Călugăru, absolventă de drept, a pornit proiectul Stasera, un brand de bijuterii care are drept element central perla de cultură, iar până acum a strâns în portofoliu peste 175 de produse
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Adrian Codirlaşu, CFA: Pieţele globale, afectate de menţinerea dobânzilor din SUA la niveluri istorice şi conflictul din Orientul Mijlociu. Aurul, la maxim istoric
-
Cristian Păun, profesor ASE: Dezvoltarea sectorului de construcţii din România din perspectiva investiţiilor şi capitalizării sale