Companii

Petrescu, City Grill: Banii vin din berării şi shaormerii

Petrescu, City Grill: Banii vin din berării şi shaormerii

Autor: Cristina Stoian

20.09.2010, 23:59 64

Dragoş Petrescu (foto), proprietarul grupului City Grill, îşi vaconcentra afacerile, care au ajuns la 12,4 milioane de euro anultrecut, pe segmentele unde oamenii continuă să aloce o parte dinbugetul lor de cheltuieli, resprectiv berăriile, shaormeriile,brutăriile şi restaurantele slow-food, care practică preţuri mediispre mici. "Ne-am poziţionat bine pe piaţă. Am creat un conceptbine definit - berării, shaorma, brutării - pe segmente undeoamenii au rămas predispuşi să cheltuiască", spune Petrescu.

Dacă până anul acesta omul de afaceri a creat un brand pentrufiecare concept nou creat, de anul viiror se gândeşte să comprimeportofoliul şi să rămână cu 4-5 branduri din cele 8 dezvoltate înprezent. Astfel, toate berăriile, cu excepţia Caru' cu Bere, se vornumi Hanu' Berarilor, toate restaurantele vor fi operate subumbrela City Grill, iar cafenelele, dacă grupul nu va găsi unpartener puternic, vor fi integrate în cadrul brutăriilor. "Pepiaţa restaurantelor şi a cafenelelor nu vom mai asista la oscădere bruscă, aşa cum s-a întâmplat în 2009, dar va fi o scăderela scădere de circa 20% şi va avea impact asupra companiilor",crede Petrescu, spunând că businessul său este protejat de declindatorită poziţionării locaţiilor sale, patru dintre acestea fiindîn Centrul Vechi al Capitalei, singura zonă pe creştere. CristinaStoian

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO