Companii

Piatra Online a încheiat 2017 cu afaceri în creştere de peste 7% şi continuă investiţiile în dezvoltare

Piatra Online a încheiat 2017 cu afaceri în creştere...

Autor: Cristina Bellu

22.01.2018, 10:47 555

Rock Star Construct, sub care operează brandul Piatra Online, a încheiat 2017 cu afaceri de 24 mil. lei (aprox. 5,3 mil. euro) în creştere cu peste 7% faţă de 2016, pentru anul în curs planurile companiei vizează continuarea investiţiilor în dezvoltare precum şi consolidarea brandului.

„În 2018 continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenţi cu toate că ne confruntăm cu numeroase dificultăţi din partea cadrului legislativ, iar discuţiile cu autorităţile nu par să clarifice lucrurile deocamdată”, spune Mariana Constantinescu-Brădescu, managing partner Piatra Online.

Strategia de dezvoltare a companiei vizează în principal investiţiile din zona business to business (B2B) întrucât, potrivit reprezentanţilor societăţii, aceasta va reprezenta un domeniu cu potenţial mare de creştere pentru businessul de piatră naturală şi  va permite ascensiunea brandului către noi zone de dezvoltare.

Compania va continua procesul de recrutare început în 2017 şi lansează o campanie de recrutare ce se va desfăşura exclusiv în mediul online.
Firma Rock Star Construct, înfiinţată de soţii Mariana Brădescu şi Sergiu Constantinescu în 2007, deţine showroomul în Bucureşti, cu piatră naturală provenită din cariere din străinătate, din ţări precum Turcia, Egipt, India, China, Spania, Bulgaria.

Mariana Brădescu şi Sergiu Constantinescu au început să lucreze în domeniul construcţiilor imediat după terminarea facultăţii. Mariana Brădescu a lucrat în cadrul firmei părinţilor săi, axată pe producţia de pavaje din beton şi piatră decorativă din beton, activitatea ei constând în dezvoltarea bazei de clienţi.
Sergiu Constantinescu a fondat firma Rock Star Construct la sfârşitul anului 2007, perioadă în care a cunoscut-o şi pe Mariana Brădescu.

Au deschis împreună primul magazin online din România dedicat exclusiv comercializării pietrei naturale, într-o perioadă în care vânzările online erau puţin dezvoltate în România, axându-se de la început pe livrarea la nivel naţional.

În 2010 au deschis primul showroom, iar următorul an a fost cel care a marcat creşterea afacerii Piatra Online. S-au orientat în acel an pe comercializarea modelelor de piatră folosite pentru placări exterioare şi au inclus în oferta lor marmura şi travertinul. Tot în 2011 au semnat primele contracte de exclusivitate cu câteva cariere şi au început colaborări cu ţări noi: Turcia, Germania şi Egipt.

În următorii ani şi-au extins gama de produse, au mărit echipa Rock Star Construct şi au început să lucreze la realizarea showroom-ului de piatră naturală de 1.000 de metri pătraţi, inaugurat în 2014, pe Aleea Teişani din Capitală, în urma unei investiţii de 350.000 de euro.

Compania vinde peste 1.500 de pro¬duse din travertin, ardezie, mar¬mură, ardezie flexibilă şi mozaicuri din travertin şi marmură. Cel mai bine vândut produs al brandului este travertinul, pentru că poate fi folosit în numeroase tipuri de amenajări şi finisaje.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO