Companii

Planurile Mega Image în 2017: intră în Cluj şi continuă expansiunea pe pieţele tradiţionale

Autor: Cristina Roşca

06.01.2017, 00:07 2625

Retailerul belgian Mega Image, cel mai extins jucă­tor din comerţul local cu peste 520 de supermarketuri şi ma­gazine de proximitate, are în plan pentru acest an să con­tinue expansiunea pe pieţele tradiţionale şi să intre şi în judeţul Cluj cu primele unităţi. Compania a deschis în 2016 circa 50 de unităţi noi şi are în plan să menţină ritmul.

„În 2017 vom continua expansiunea pe pieţele exis­tente şi ne pregătim să deschidem primele magazine în Cluj. Obiectivul nostru este să menţinem ritmul (expan­siunii din 2015 - n.red.), evident condiţionaţi de factorii ex­terni care ne-au condiţionat şi în 2016“, spun oficialii Mega Image fără a oferi alte detalii.

Până acum retailerul a deschis magazine pe o rază de maximum 250 de kilometri în jurul capitalei. Mai mult, peste 80% din totalul magazinelor au fost deschise în Bucureşti şi împrejurimi pentru că aceasta este zona cu cea mai ma­re putere de cumpărare. Astfel, intrarea pe piaţa din Cluj este o premieră.

Expansiunea alertă a menţinut şi afacerile Mega Image pe un trend ascendent. „Consumul s-a aflat în ulti­mul timp pe un trend ascendent. Suntem încrezători că tren­dul se va menţine, iar consumatorii vor fi mai inte­resaţi să îşi lărgească plaja de consum“, spun oficialii Mega Image fără însă a oferi cifre privind businessul companiei în România.

Retailerul belgian a terminat primul semestru din 2016 cu afaceri de aproape 2,2 mld. lei, în urcare cu 32% com­parativ cu aceeaşi perioadă din 2015. Dacă belgienii şi-au menţinut ritmul de creştere şi în partea a doua a anului, businessul a depăşit 4,7 mld. lei, respectiv pragul de 1 mld. euro.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO