„Majorarea capitalului social se face cu scopul acoperirii pierderilor contabile reportate ale societăţii“, se menţionează în prospectul de majorare a capitalului social publicat pe site-ul companiei.
Cersanit a înregistrat în 2013 afaceri de aproape 70 de milioane de lei, în timp ce pierderile nete s-au ridicat la aproape 2 milioane de lei, se arată în acelaşi prospect. Acţiunile Cersanit sunt listate pe RASDAQ, însă compania a anunţat că se va retrage de pe această piaţă. Cersanit, cu sediul la Roman, produce obiecte sanitare, cahle din teracotă şi cărămizi din samot, precum şi mobilier pentru baie.
Brandul Cersanit este prezent în mod constant pe piaţa locală din 2006 şi are peste 30 de colecţii de obiecte sanitare, mobilier şi căzi de baie, precum şi peste 60 de colecţii de plăci ceramice, potrivit datelor de pe site-ul companiei. Grupul Rovese are 11 fabrici în Europa şi este prezent, în afară de Polonia şi România, în ţări precum Germania, Franţa, Marea Britanie, Irlanda, Suedia, Danemarca, Rusia, Ucraina, Lituania, Cehia, Ungaria, Slovacia şi Bulgaria. Pe piaţa locală activează şi alte companii din zona construcţiilor şi amenajărilor care au ca acţionar majoritar grupuri poloneze, printre care producătorul de adezivi şi vopsele Cesal, producătorul de uşi Porta sau producătorul de ţiglă metalică VikingProfil.