Companii

Prime-time-ul televiziunilor începe să se aglomereze din nou: creditele şi asigurările şi-au făcut loc printre Nurofen şi Theraflu

Prime-time-ul televiziunilor începe să se aglomereze...

Autor: Bianca Dorobanţu

20.01.2017, 00:04 174

Medicamentele, alimentele şi băuturile, creditele, retailerii online şi bunurile de larg consum au ocu­pat săptămâna aceasta prime-time-ul pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România.

Dintr-un total de 91 de reclame  difuzate luni seara în intervalul orar 20.00-21.00, 41 de spoturi publicitare au fost numai la medicamente, urmate de cele la alimente şi băuturi (16), retaileri online şi offline (8), bunuri de larg consum (8) şi credite bancare şi nebancare (6), potrivit datelor furnizate de Mediafax Monitorizare.

Dacă în prima săptămână din 2017 au fost difuzate în acelaşi interval orar la TV 52 de reclame, luni sea­ră  numărul acestora a ajuns la 91, aproa­pe de cât era înainte de sărbători, ceea ce arată că jucătorii au reînceput să investească în forţă în publicitatea TV.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO