Companii

Producătorul cafelei Doncafé, vânzări mai mari cu 1,4% în 2016: Din cauza preţurilor în scădere, creşterea vânzărilor a fost mai mică faţă de anii precedenţi

Producătorul cafelei Doncafé, vânzări mai mari cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

29.03.2017, 00:03 132

Avansul vânzărilor mai mic faţă de anii anteriori vine în contextul în care anul trecut preţurile au scăzut. În T4, vânzarile companiei în lei au stagnat.

Strauss România, producătorul mărcilor de cafea Doncafé, Amigo şi Fort, a terminat anul trecut cu vânzări în creştere cu 1,4% în lei faţă de anul precedent, depăşind 285 de milioane de lei (peste 63 mil. euro), conform calculelor ZF pe baza datelor din ultimul raport al Strauss Coffee, acţionarul companiei.

Strauss Coffee este deţinut la rândul său de Strauss Group, cu vânzări de circa 9 miliarde de euro anual. Doar Strauss Coffee are afaceri de peste 4 miliarde de euro anual, conform celor mai recente date.

Avansul vânzărilor companiei mai mic faţă de anii anteriori vine în contextul în care anul trecut preţurile au scăzut. În ultimul trimestru, vânzarile companiei în lei au stagnat.  În 2015 (ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe), compania a avut o cifră de afaceri de 280 milioane de lei (63 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de anul precedent. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO