Companii

Producătorul de carne Kosarom din Paşcani îşi dublează reţeaua de magazine

Neculai Apostol. Fotograf. Silviu Matei

Neculai Apostol. Fotograf. Silviu Matei

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.09.2015, 00:07 2499

Producătorul de carne Ko­sa­rom din Paşcani, controlat de familia Apostol, vrea să crească nu­mărul de magazine proprii la 50 anul viitor, faţă de 28 cât deţine în prezent, în condiţiile în care businessul grupului se află pe o pantă ascendentă şi ar putea ajunge anul acesta la 50-55 de milioane de euro.

„Per total, primul semestru a fost bun pentru grupul Kosarom, chiar dacă primul trimestru a fost dificil. Am avut o creştere a vânzărilor între 12 şi 15%. Sperăm şi în partea a doua să ne crească vân­zările“, spune Neculai Apostol, pre­şedintele Kosarom, care afirmă şi că prima jumătate a anului a fost bună pentru întreaga piaţă a cărnii. De asemenea, el consideră că decizia de reducere a TVA la alimente de la 24% la 9% a fost o măsură bună şi a redus evaziunea fiscală.

„Acest TVA redus este un balon de oxigen pentru producători.“

Grupul Kosarom, care deţine mai multe fabrici în regiunea Mol­dovei, este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de un miliard de euro a cărnii, un segment unde liderul este Smithfield.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO