Companii

Producătorul de lactate Albalact, la un pas de a ajunge Danone ca afaceri

Producătorul de lactate Albalact, la un pas de a ajunge...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

05.12.2014, 20:00 1294

FrieslandCampina şi Danone, unii dintre cei mai mari jucători de pe piaţa lactatelor, au în­re­gistrat în primul semestru o scădere a afacerilor de circa 2%, în timp ce pier­derile celor două companii au crescut cu mai mult de 100%.

Astfel, Danone - liderul pieţei - a avut în prima jumătate a acestui an o cifră de afaceri de 234 mil. lei, în scădere cu 1,9% faţă de perioada similară a anului precedent, şi o pierdere netă de 13,7 mil. lei, de şase ori mai mult decât în perioada similară a anului trecut. După rezultatele la şase luni, Albalact - sin­gura companie cu ac­ţio­nariat majoritar românesc din primii trei jucători de pe piaţă - este la o distanţă de 6 mil. lei ca afaceri de Da­none. Albalact a ajuns anul trecut pe al doilea loc în topul celor mai mari jucători de pe piaţa lactatelor, după Danone. Albalact a avut în primul semestru afaceri de 228 mil. lei, cu 11,6% mai mult decât în primele şase luni din 2013, şi un profit net de 13 mil. lei. 

FrieslandCampina a continuat şi ea şirul pierderilor din ultimii ani, înregistrând un minus de 33 mil. lei, de două ori mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului 2013.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- detalii despre rezultatele financiare ale companiilor de pe piaţa lactatelor

- ce spune Cornel Cărămizaru, directorul de vânzări al FrieslandCampina România, despre piaţa de profil şi evoluţia ei 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO