Companii

Producătorul de lactate Milkcom din Covasna încearcă să reducă ponderea mărcilor private din producţie. „Marca privată te duce într-o zonă în care nu te cunoaşte clientul.“

În perioada 14-17 februarie 2018, Adrian Broanar a prezentat produsele lactate marca BioCarpathia şi Milkcom la târgul de produse ecologice Biofach din Nürnberg, Germania.

În perioada 14-17 februarie 2018, Adrian Broanar a prezentat produsele lactate marca BioCarpathia şi Milkcom la târgul de produse ecologice Biofach din Nürnberg, Germania.

Autor: Roana Rotaru

19.02.2018, 00:06 1940

pania Producţie Milkcom din judeţul Covasna, o fabrică de lactate deţinută de doi antreprenori, a produs şi vândut anul trecut 3.000 de tone de caşcaval, brânzeturi, smântână şi lapte, ajungând la vânzări totale de peste 3,4 mil. euro în 2017, cu circa 10% mai mult faţă de anul precedent, potrivit reprezentanţilor companiei. „Am o avut o creştere de 10% a cifrei de afaceri în 2017, cel puţin atât era în noiembrie 2017, faţă de anul precedent, datorită creşterii producţiei. Marja de profit nu va fi însă mai mare. Laptele - materia primă - s-a scumpit cu 15-20% din vara anului 2016 până în vara anului 2017. Ne-a afectat şi scum­pirea curentului, a combusti­bilului, diferenţele de curs valutar şi bulver­sa­rea fiscală“, a declarat pentru ZF Adrian Broanar, unul dintre cei doi acţionari români ai fabricii de lactate Producţie Milkcom din judeţul Covasna.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO