Companii

Producătorul de tâmplărie PVC Electric Plus a ajuns la 16 magazine deschise în sistem de franciză

Producătorul de tâmplărie PVC Electric Plus a ajuns la...

Autor: Cristina Roşca

25.11.2015, 00:05 764

Producătorul de tâm­plărie PVC, rulouri şi uşi de garaj Electric Plus, care deţine brandul Barrier, a lan­sat anul trecut sistemul de franciză şi a ajuns deja la 18 magazine, din care 16 deţinute de parteneri.

Compania vrea să se extindă în continuare în oraşe mari precum Bucureşti, Arad, Ti­mişoara, Târgu-Mureş, după ce a acoperit alte centre urbane de mari dimensiuni, respectiv Bacău, Baia Mare sau Cluj-Napoca.

Ziarul Financiar va prezenta în următoarea perioadă o serie de afaceri din România care se extind în sistem de franciză, precizând atât costurile aferente unui astfel de business, cât şi planurile de viitor ale acestor companii. Ziarul Financiar va lansa împreună cu compania de consultanţă In­venture Franchise Consulting în luna decembrie a acestui an a doua ediţie a Catalogului fran­cizelor din România.

Pentru deschiderea unui magazin Barrier partenerii trebuie să plătească o taxă de franciză de 5.000 de euro, însă nu au nici redevenţe lunare şi contribuţia la bugetul de marketing este de 1% din încasări. Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de cinci ani, iar investiţia iniţială într-un magazin începe de la 5.000 de euro şi ajunge la 30.000 de euro.

„Partenerul este preferabil să fie antreprenor cu experienţă în domeniul tâmplăriei, însă nu este obligatoriu. Acesta trebuie să găsească un showroom de 20-60 mp, tot el trebuie să se ocupe de personalul din show­room, de agenţii de vânzări, de echipa de montaj şi de maşina de montaj“, spun reprezentanţii Electric Plus.

La polul opus, compania mamă se implică în proiectul de amenajare şi oferă suport fran­cizatului în acţiunile de marketing şi promovare.

Compania estimează pentru acest an afaceri de 8 mil. euro din vânzările reţelei de magazine, de 20 de ori mai mari decât în 2014, când a fost lansat businessul. Aceasta nu este cifra de afaceri totală a companiei, ci doar rezultatul diviziei de magazine, potrivit datelor Ziarului Financiar.

Anul trecut, Electric Plus a ajuns la o cifră de afaceri de peste 15 mil. euro, iar anul acesta oficialii companiei estimează un nivel al businessului de 20-22 mil. euro. Pe lângă divizia de magazine, Electric Plus deţine pe piaţa locală şi unităţi de producţie de ferestre şi uşi, geam termoizolant, uşi de garaj şi rulouri.

Electric Plus din Bacău, companie care produce tâmplărie din PVC, uşi de interior şi uşi de garaj, a luat naştere în 1995, fiind fondată de Adrian Gârmacea, absolvent al Facultăţii de Automatică şi Calculatoare.

Ziarul Financiar va lansa împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a acestui an a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO