Companii

Producătorul de salate Eisberg, furnizor al McDonald’s şi City Grill, mizează pe afaceri de 10 mil. euro. „Oamenii vor să petreacă cât mai puţin timp în bucătărie şi atunci preferă o salată. Nu mai vor să stea la cratiţă.“

Nicoleta Scarlat, directorul de vânzări al Eisberg România: Circa 40% din totalul materiei prime prelucrate este de origine românească.

Nicoleta Scarlat, directorul de vânzări al Eisberg România: Circa 40% din totalul materiei prime prelucrate este de origine românească.

Autor: Roana Rotaru

06.09.2017, 00:05 738

Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elveţian Bell, mi­zează anul acesta pe vânzări de 9,4 mil. euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent, potrivit reprezen­tan­ţilor companiei.

Anul trecut, fabrica din Pantelimon, judeţul Ilfov, a com­paniei Eisberg a produs 2.500 tone de salată care au ajuns pe rafturile celor mai mari retaileri din România şi în restaurantele McDolanld’s şi City Grill.

„Pentru noi sunt foarte importante kilo­gramele, tonele vândute şi ne aştep­tăm la o creştere de peste 20% a cifrei de afaceri faţă de  2016. Până la jumă­ta­tea anului 2018 vom dubla partea de pro­ducţie ajungând la minimum 5.000 de to­ne de produs finit.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO