Programele de training şi teambuilding ale Ascendis au generat vânzări de 5 mil.euro, în creştere cu 16%

4 apr 2018 Autor: Roxana Rosu

Ascendis, companie de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri cumulată record, de 7,26 milioane de euro, vânzările de programe de training şi teambuilding pentru angajaţii din corporaţii majorându-se cu 16%, la 5,16 milioane euro. 

„Creşterea este peste aşteptări. Suntem bucuroşi că am depăşit cel mai optimist scenariu pentru 2017. Ne bugetasem o creştere de maximum 10%, pentru că veneam după un 2016 foarte bun. Motivul principal care stă la baza acestei reuşite este diversificarea portofoliului de produse şi servicii: am investit în programe de training noi, am intrat pe piaţa conferinţelor corporate, am mărit echipa de consultanţi”, a declarat Andrei Goşu, directorul general al Ascendis.

În 2017, vânzările de programe de training şi teambuilding pentru angajaţii din corporaţii au crescut cu 16%, aceste divizii generând circa 70% din businessul total al grupului Ascendis, cu 5,16 milioane de euro.

De asemenea, cursurile de limbi străine au generat vânzări de 1,1 milioane euro, cu 13% mai mari, iar cele de programe de well-being cu 7%, 300.000 euro. În plus faţă de 2016, s-au adăugat începând din luna octombrie şi serviciile de digital marketing ale Ideologiq, care a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 700.000 euro.

Companiile care au apelat la serviciile consultanţilor Ascendis au investit în programe care să abordeze subiecte precum: managementul performanţei, comunicare şi feedback, îmbunătăţirea muncii în echipă, negociere, managementul conflictelor sau creativitate şi inovaţie.

„În 2017 am lucrat cu peste 500 de clienţi, iar training am făcut cu peste 16.600 de persoane. La aceştia se adaugă 19.800 participanţi la cele 355 de evenimente corporate organizate de consultanţii Ascendis”, a spus Andrei Goşu.

În prezent, echipa Ascendis este formată din 100 de persoane, dintre care 70 sunt consultanţi, iar restul fac parte din echipa de suport sau au competenţe specifice pentru teambuilding şi conferinţe. Anul trecut s-a mărit echipa cu 20 de persoane.

„Pentru 2018 ne propunem o creştere de 10%. În plus faţă de anul trecut, vom investi mult în microlearning şi coaching. Şi vom intra în forţa în spaţiul ex-iugoslav. Ascendis Adria se va lansa în iunie cu o echipă de 5 consultanţi şi va acoperi Serbia, Croaţia si Slovenia”, a spus Andrei Goşu.

În ultimii ani, Ascendis a încheiat o serie de parteneriate strategice pentru diversificarea portofoliului de servicii şi produse, cel mai recent fiind Ascendis Surveys powered by Ipsos Interactive Services, o divizie înfiinţată în 2018 care va realiza studii de piaţă pe zona de HR. În 2017, Ascendis a lansat împreună cu Co-factor platforma de microlearning digital „Code of talent”.

Tot anul trecut, Ascendis a mai adus în România doua instrumente noi: BlueEQ (instrument de măsurare a inteligenţei emoţionale) şi HappyOrNot (instrument pentru  evaluarea satisfacţiei angajaţilor şi a clienţilor). Totodată, printre cele mai importante decizii strategice ale Ascendis din ultimii ani s-au mai aflat achiziţia, în toamna anului trecut, a 33% din acţiunile agenţiei de marketing digital Ideologiq, cumpărarea a 50% din acţiunile furnizorului de limbi străine Eucom în 2013 sau achiziţia din 2012 a 50% din acţiunile furnizorului de servicii de wellbeing SmartExperience.

Grupul este deţinut de patru parteneri români - Florin Rădulescu, Marius Opriş, Sorin Păun şi Andrei Goşu – care deţin, fiecare, câte 25% din acţiuni.

 

 

 
Cuvinte cheie:
incheiere
, training
, programe
, piata
, angajati
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide