Proiectele rezidenţiale şi modernizările se orientează către instalaţii din segmentul de top. Jumătate din vânzările mărcii germane Grohe pe piaţa locală au mers către rezidenţial

23 aug 2017 Autor: Bogdan Alecu

Piaţa de instalaţii sanitare - baterii, siste­me de duş şi accesorii - creşte susţinută în pri­mul rând de sectorul rezidenţial, dar şi de noile proiecte de malluri, centre comerciale şi birouri, spun jucătorii din domeniu.

Piaţa locală de baterii sanitare se ridică la peste 16 milioane de euro în valoare şi 600.000 de unităţi în volum, în timp ce piaţa de duşuri şi sisteme de duş se ridică la circa 4 milioane de euro.

Potrivit reprezentanţei Grohe pentru România, unul dintre cei mai mari produ­cători de obiecte sanitare, cu venituri la nivel mon­dial de peste 1,3 miliarde de euro, cea mai mare cerere de pe piaţa locală vine dinspre sectorul rezidenţial.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 23.08.2017

 
Cuvinte cheie:
Proiecte rezidentiale
, modernizari
, instalatii
, Grohe
, marca
, birouri
, mall
, accesorii
, centre comerciale
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide