Proprietarii brandului BSB vor să aducă un alt retailer grec de modă

18 ian 2016 Autor: Cristina Rosca

Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Brandul de modă BSB, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, continuă expan­siunea în România şi caută parte­neri francizaţi care să deschidă ma­­gazine în Arad, Brăila, Râmnicu Vâlcea, Buzău.

Com­pania deţine astăzi în România 21 de unităţi cu afaceri de 5 mil. euro anul trecut.

Ziarul Financiar va prezenta în următoarea perioadă o serie de afaceri din România care se extind în sistem de franciză, precizând atât costurile aferente unui astfel de business, cât şi planurile de viitor ale acestor companii. Ziarul Financiar a lansat împreună cu compania de consultanţă Inventure Franchise Consulting în luna decembrie a anului trecut a doua ediţie a Catalogului francizelor din România.

Brandul BSB are o istorie de 35 de ani, apărând pentru prima dată pe piaţa din Grecia. Acum el este prezent în 12 ţări, dintre care şi România, unde a fost lansat acum un deceniu. În România BSB a acoperit în special Bucureştiul şi marile oraşe.

Grecul Evangelos Poulios a venit în România acum circa două decenii şi după mai mulţi ani în care a investit în imobiliare a decis să extindă pe piaţa locală şi brandul de modă BSB, care a ajuns astăzi la 21 magazine. Brandul BSB a fost lansat pe piaţa din Grecia acum circa 30 de ani de o familie de localnici. Ulterior Evangelos Poulios a intrat în acţionariat. 

Planurile antreprenorului nu se opresc însă aici, el aducând lo­cal un alt brand de modă elen, Lynne. Pe site-ul companiei-ma­mă nu apare niciun ma­gazin în România, însă an­treprenorul anunţă planuri de expansiune.

Investiţia într-un magazin BSB sau Lynne variază între 20.000 şi 40.000 de euro, însă nu există taxă de franciză. Partenerii achită o redevenţă lunară de 2,5% din încasări şi contribuie la bugetul de mar­ke­ting cu 1,5% din venituri.

BSB se adresează clienţilor cu venituri peste medie şi se bate cu branduri precum Zara sau Koton pe o piaţă a modei din România - îmbrăcăminte şi încălţăminte – de peste 3 mld. euro.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.01.2016

 
Cuvinte cheie:
brand
, BSB
, retailer
, moda
, ramnicu valcea
, magazin
, francize
, Evangelos Poulios
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide