Companii

Proprietarul cramei Histria vrea să listeze vinurile produse lângă Constanţa în reţelele de retail

Paul Fulea, proprietarul Cramei Histria: Pentru început, dacă o să intrăm în retail, vrem să listăm vinurile într-o reţea mai mică pentru că nu producem atât cât să livrăm către o reţea mare

Paul Fulea, proprietarul Cramei Histria: Pentru început, dacă o să intrăm în retail, vrem să listăm vinurile într-o reţea mai mică pentru că nu producem atât cât să livrăm către o reţea mare

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.08.2017, 00:04 253
Paul Fulea, proprietarul Cramei Histria, una dintre cele mai tinere afaceri din sectorul producţiei de vin, spune că ia în calcul lansarea unei game dedicate retailului alimentar şi vrea să intre cu brandurile Ammos şi Mirachi în magazinele specializate şi restaurantele din Timişoara şi Cluj-Napoca. „Din toamnă ne vom concentra pe piaţa din Bucureşti şi pe cea din Iaşi, unde vrem să ne creştem prezenţa. De asemenea, vrem să intrăm şi pe piaţa din Cluj şi din Timişoara. Ne dorim să fim prezenţi în mai multe restaurante ca să poată consumatorii să ne găsească. Vrem să lansăm o gamă de vinuri doar pentru magazine specializate şi poate şi o gamă pentru retail modern. Pentru început, dacă o să intrăm în retail, vrem să listăm vinurile într-o reţea mai mică pentru că nu producem atât cât să livrăm către o reţea mare“, a spus Paul Fulea. În prezent, vinurile produse de Crama Histria sunt prezente pe rafturile magazinelor specializate, ale librăriilor Cărtureşti şi în restaurante precum La Mama.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO