Companii

Proprietarul Salad Box pariază pe un nou concept de restaurante şi aşteaptă 500 de clienţi pe zi în locaţia Aperto din Bucureşti Mall

Aperto are o suprafaţă totală de 1.200 de metri pătraţi, în care sunt incluse două terase, un loc de joacă pentru copii şi zona de servire şi preparare a meniului.

Aperto are o suprafaţă totală de 1.200 de metri pătraţi, în care sunt incluse două terase, un loc de joacă pentru copii şi zona de servire şi preparare a meniului.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

18.07.2017, 00:04 1475

Dan Isai, proprietarul lanţului de restaurante Salad Box, a investit peste un milion de euro într-un nou concept de restaurant, care se alătură celor deja existente în grup – Salad Box şi Pep & Pepper. Aperto, noul brand dezvoltat de Dan Isai, a fost inaugurat la sfârşitul lunii trecute în Bucureşti Mall, primul centru comercial modern din România, dezvoltat de turcii de la Anchor. „Investiţia pentru primul Aperto a fost de peste un milion de euro, dar o parte bună din bani a fost contribuţia celor de la Anchor Grup, care consideră acest proiect o ancoră pentru mâncare şi timpul liber petrecut de vizitatorii acestui shopping center. Deocamdată, e prea devreme să vorbim despre numărul de clienţi sau valoarea pe tranzacţie, dar începând cu septembrie probabil vom avea un trafic de 500 de clienţi pe zi”, spune Dan Isai. Aperto are o suprafaţă totală de 1.200 de metri pătraţi, în care sunt incluse două terase, un loc de joacă pentru copii şi zona de servire şi preparare a meniului. Restaurantul la capacitate maximă are nevoie de 50 de angajaţi. Noul concept se adresează familiilor, motiv pentru care are şi un loc de joacă pentru copii. Proprietarul spune şi că în restaurant pot fi organizate team buildinguri, iar conceptul are la bază tradiţia gastronomică italiană.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO