Astfel, brandurile independente de programul Rabla au urcat puternic, în timp ce mărcile cu vânzări importante şi prin programul de casare au fost influenţate de lansarea acestuia la jumătatea lunii iunie.
Branduri precum Lexus, Jaguar, DAF şi Suzuki au înregistrat cel puţin o dublare a vânzărilor după S1 din acest an. Lexus şi Jaguar sunt însă branduri ale căror vânzări nu au ajuns la 100 de unităţi în primul semestru, preţul mediu al acestor modele premium fiind de cel puţin 40.000-50.000 de euro.
Per total, vânzările de camioane grele, de peste 16 tone, au explodat în prima jumătate a acestui an, înregistrând un avans de peste 43 de procente faţă de perioada similară a anului trecut, la aproape 6.900 de unităţi.
În top zece creşteri nu se află niciun brand auto de volum precum Skoda, VW, Renault sau Ford, în timp ce Dacia, care realizează volume importante atât prin livrări de flote, cât şi prin vânzări către persoane fizice prin intermediul programului Rabla, a înregistrat vânzări mai mici cu 15% decât în perioada similară a anului trecut.