Companii

Radiografia viitorului: Spălătoriile sau transferul de bani au devenit standarde în benzinării. Urmează cuptoarele de pâine şi cafeaua premium

Radiografia viitorului: Spălătoriile sau transferul de...

Autor: Roxana Petrescu

27.01.2017, 15:21 2145

Marii jucători din industria petrolieră anunţă planuri de extinere pentru 2017, după doi ani în care cererea de carburanţi a crescut cu peste 5%, unităţile care urmează a fi deschise fiind gândite tot în jurul conceputului de benzinărie-centru de servicii.

„Evoluţiile recente de pe piaţa de retail indică faptul ca staţia a devenit mai mult decât un punct de distribuţie de carbu­ranţi, iar tendinţele sunt de diversificare a pro­duselor şi serviciilor“, spun reprezen­tanţii OMV Petrom, cel mai mare jucător din industria petrolieră locală.

OMV Petrom activează prin inter­mediul a două branduri, adică 153 de benzinării OMV şi 399 de staţii Petrom. În timp ce OMV se adresează segmentului premium al pieţei, brandul Petrom este de mass-market.

OMV a fost de altfel un pionier în ceea ce priveşte completarea serviciilor puse la dis­poziţia cumpărătorilor de carburanţi, fiind primul lanţ care a avut un restaurant, Viva.

 

Tot mai mult

„În ultimii ani, am lansat o serie de servicii noi pe lângă clasicul transfer de bani, cum ar fi cele de curierat, plata facturilor, vânzarea de bilete la concerte şi evenimente sau servicii de printare documente. Dezvoltarea reţelei OMV va continua de aceeaşi manieră în ceea ce priveşte noile locaţii, construite cu toate facilităţile menţionate, şi vom creşte numărul locaţiilor cu servicii de spălătorie şi/sau îngrijire auto“, au mai spus repre­zentanţii Petrom.

În ceea ce priveşte brandul Petrom, anul trecut compania a finalizat procesul de upgradare a staţiilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO