Companii

Radu Timiş, Cris-Tim: Putem să le impunem retailerilor oricâte reguli. Nu vor renunţa nici la 0,1% din nivelul de profitabilitate. „Ideea este cum putem face de acum încolo un parteneriat astfel încât şi cel care are o putere de negociere mai mică să poată să rămână în viaţă.”

Radu Timiş, acţionar al Cris-Tim: Retailerul a venit în România cu un target. El atâţia bani trebuie să livreze pentru acţionarii lui, target pe care şi l-a asumat la început mandatului pentru patru ani.

Radu Timiş, acţionar al Cris-Tim: Retailerul a venit în România cu un target. El atâţia bani trebuie să livreze pentru acţionarii lui, target pe care şi l-a asumat la început mandatului pentru patru ani.

Autor: Roana Rotaru

31.03.2017, 00:07 751

Radu Timiş, acţionar al Cris-Tim, unul dintre cei mai mari producători de mezeluri din România, spune că  modificările aduse legii 321/2009, care impun retailerilor să expună la raft cel puţin 51% produse autohtone şi care interzic încasarea de taxe şi servicii de furnizor, sunt bune, însă rezultatul este dezastruos, în contextul în care retailerii nu vor fi niciodată de acord să renunţe nici la 0,1% din profit.

„Retailerul a venit în România cu un target. El atâţia bani trebuie să livreze pentru acţionarii lui, target pe care şi l-a asumat la început mandatului pentru patru ani. Noi putem să le impunem lor oricâte reguli prin care am vrea să ne favorizeze pe noi. Ei în momentul acela se duc în altă zonă. Dacă ei au ajuns după 20 şi ceva de ani la un nivel de profitabilitate cu noi, ei nu vor renunţa niciodată nici la 0,1%. Ideea este cum putem face de acum încolo un parteneriat astfel încât şi cel care are o putere de negociere mai mică să poată să rămână în viaţă”, a declarat Radu Timiş în cadrul conferinţei „Pro­du­că­torii români din industria alimentară”, un eveniment organizat de Mediafax în parteneriat cu Agrointeligenţa. Radu Timiş este unul dintre cei mai mari antreprenori români din industria alimentară, un sector care în ultimul an înclină din ce în ce mai mult balanţa în favoarea produselor din import. Astfel, în numai patru ani, importurile de produse alimentare au câştigat un miliard de euro şi au ajuns în 2016  la aproape 4 miliarde de euro, potrivit datelor INS. În acelaşi an, exporturile de produse alimentare au fost de puţin peste 1,5 mld. euro, deficitul adâncindu-se la aproape 2,4 mld. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO