Companii

Rămâne în zodia creşterilor de două cifre: FAN Courier şi-a majorat afacerile cu 14% în primul semestru

Adrian Mihai, coproprietar al FAN Courier: „Începe să se dezvolte segmentul de food (mâncare - n. red.) comandat din magazinele online. În urmă cu cinci ani acest segment nu exista pentru noi, dar extinderea gamei de mâncare vândută online a dus la creşterea comenzilor.“

Adrian Mihai, coproprietar al FAN Courier: „Începe să se dezvolte segmentul de food (mâncare - n. red.) comandat din magazinele online. În urmă cu cinci ani acest segment nu exista pentru noi, dar extinderea gamei de mâncare vândută online a dus la creşterea comenzilor.“

Autor: Mirabela Tiron

19.07.2017, 00:06 304
„Mâncarea comandată online este noul segment care se dezvoltă şi aduce creştere. Acum cinci ani nu exista pentru noi.“
FAN Courier, cel mai mare jucător de pe piaţa de curierat, controlat de fraţii Adrian şi Neculai Mihai şi de Felix Pătrăşcanu, a finalizat primul semestru din acest an cu afaceri mai mari cu 14% faţă de perioada similară a anului trecut, păstrând ritmul de creştere cu două cifre din ultimii ani. „A fost un semestru bun, creşterea a venit din toate sectoarele de piaţă, imo­biliare, dar şi comerţ online. Începe să se dezvolte segmentul de food (mâncare - n. red.) comandat din magazinele online. În urmă cu cinci ani acest segment nu exista pentru noi, dar extinderea gamei de mâncare vândută online a dus la creşterea comenzilor“, a spus Adrian Mihai, unul din cei trei acţionari ai companiei de curierat. În ultimii ani produsele comercializate în mediul virtual s-au diversificat, clienţii comandă de pe internet de la electronice, haine, cosmetice la cărţi şi chiar coşul de alimente. Pe vânzările online au pariat şi marile lanţuri de hipermaketuri, după restaurante şi magazine specializate pe anumite produse alimentare, cum ar fi cele bio.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO