Rareş Măcinică, managing director la Lagermax AED România, companie de logistică, spune că pseudocomunicare în business "îmbrăcată" în forme fără fond, nesinceră, aparentă, lipsită de adevăr, cu inteţii ascunse, a ajuns să fie un limbaj universal.
"Paradoxal, nesinceritatea - aţi fost foarte ok la interviu, apreciem skill-urile dvs., ne-aţi impresionat, însă cu regret trebuie să vă informăm că aţi fost respins - reuşeşte să facă pe toată lumea fericită, la final răsuflăm cu toţii uşuraţi. Secretul este să găseşti argumentul cu cea mai bună acoperire în contextul respectiv", a menţionat el într-o opinie scrisă pentru revista Business Magazin.
Trimitem de multe ori forecasturi umflate, conştienţi că nu o să le atingem, dar ne este mai uşor să dăm explicaţii după, decât să înfruntăm realitatea înainte, menţionează el.
Vom avea vreodată curajul ca pentru o zi să spunem ce gândim?