Companii

Răzvan Rusu, Proprietar, Dulceaţa lui Răzvan: Sunt mulţi consumatori în România, plus vreo 3 milioane de români afară care consumă branduri româneşti

Răzvan Rusu, Proprietar, Dulceaţa lui Răzvan: Sunt...

Autor: Roxana Rosu

04.10.2017, 11:05 899

Marketingul meu se bazează pe participarea la evenimente, nu fac marketing propriu-zis, fac ce fac din pasiune, a spus Răzvan Rusu, Proprietar, Dulceaţa lui Răzvan la conferinţa ZF Branduri Româneşti.

Cred că va fi greu să păstrez autenticitatea şi modul meu de a lucra încă 100 de ani.

Noi am pornit cu 5 oameni, plus Veronica, doamna care face dulceaţa la ea în curte. Eu vreau să fac un produs bun, de aici iese şi brandul. O bancă a vrut să imi dea 12.000 de euro, dar am refuzat. Pentru mine brandul e tot sufletul meu. Nu îl pot evalua.

Marketingul meu se bazează pe participarea la evenimente.  Nu fac marketing propriu-zis. Mai dau 2.000 de lei acolo, mai dau un mic dejun. Nu am apăsat pedala, că nu ştiu să o controlez.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO