Companii

Real atacă piaţa de electrocasnice mici cu un brand propriu

Autor: Adriana Rosoga

08.11.2010, 23:05 165

Reţeaua de hipermarketuri Real, deţinută de grupul german Metro,a lansat propria gamă de electrocasnice mici sub brandul Alaska,care cuprinde în acest moment peste 50 de tipuri de produse precumcafetiere, cuptoare cu microunde, mixere, fiare de călcat. Conformreprezentanţilor Real, articolele sunt cu 20-30% mai ieftine faţăde produsele de referinţă. Aparatele electrocasnice au fostintroduse în magazin în urmă cu o lună. "În condiţii de crizăeconomică, mărcile private reprezintă o alternativă viabilă pentruconsumatorii care îşi văd puterea de cumpărare în scădere; de aceeane-am concentrat foarte mult pe consolidarea portofoliului nostrude mărci private", spune Olaf Schulz director cumpărări produsenealimentare la real,- Hypermarket România. Conform estimărilor ZFhipermarketurile şi magazinele cash & carry deţin în prezentcirca 30% din piaţa de retail electro, respectiv 230 - 250 demilioane de euro pe acest segment la nivelul lui 2009, dintr-opiaţă evaluată la 900 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO