Renault Commercial Roumanie, compania parte a Grupului Renault care importă şi comercializează pe piaţa locală mărcile Dacia, Renault şi Nissan, a înregistrat în primele şapte luni ale acestui an cea mai mare creştere a vânzărilor de când a fost înfiinţată în 2012, de peste 40% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la aproape 22.500 de autovehicule, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
Dintre cele cele trei mărci, Renault a punctat cel mai mare avans, de 45%, la peste 3.800 de vehicule. Mai mult, pe segmentul de autoturisme marca franceză a urcat cu 52% în acelaşi interval, la aproape 3.200 de unităţi. Chiar şi aşa, Renault a pierdut o poziţie în topul brandurilor de import, ocupând acum locul cinci, în scădere de pe patru, fiind depăşit de Ford, care a vândut peste 3.300 de autoturisme în acelaşi interval.