Renovarea mallurilor Vitan şi Plaza a adus un milion de euro în plus în businessul Anchor Grup

19 mai 2017 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Dezvoltatorul imobiliar turc Anchor Grup, condus de managerul Affan Yildirim, şi-a majorat anul trecut cifra de afaceri cu trei procente, până la 35 de milioane de euro, faţă de 34 mil. euro în 2015. Rezultatul este cumulat pentru cele două malluri pe care grupul le are în Bucureşti – Bucureşti Mall şi Plaza Mall, dar şi pentru clădirea de birouri Anchor Office, potrivit informaţiilor transmise de companie.Pentru 2017, Anchor Grup şi-a propus afaceri de 39,6 milioane de euro, ceea ce se traduce într-un avans de 13%. Numărul mediu de angajaţi ai companiei anul trecut a fost 126. Anul trecut, grupul turc a finalizat renovarea celor două malluri, în urma unui proces de aproape doi ani şi a unei investiţii de 26 de milioane de euro.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.05.2017

 
Cuvinte cheie:
anchor
, mall
, grup
, business
, renovare
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide