Companii

Reprezentanţii Oro Toro: Investiţia este între 70.000 şi 100.000 de euro, iar cifra de afaceri a a unui restaurant este între 200.000 şi 450.000 de euro

Reprezentanţii Oro Toro: Investiţia este între 70.000...

Autor: Răzvan Botea

21.05.2018, 09:00 768

Investiţia este cuprinsă între 70.000 şi 100.000 de euro, în funcţie de zonă. Cea mai mare parte a investiţiei merge către echipamente. Restaurantele au o cifră de afaceri între 200.000 şi 450.000 de euro pe an, totul depinde de poziţie, au spus reprezentanţii francizei Oro Toro, în cadrul evenimentului în cadrul evenimentului ZF „Forumul de franciză Transilvania”, în parteneriat cu francize.ro.

„Mergem pe restaurante de tip quick-service. Ne dezvoltăm pe suprafeţe de 50-60 metri pătraţi, cu un depozit de 20-30 de metri pătraţi şi da, alegem cele mai aglomerate centre comerciale atât din Bucureşti, cât şi din ţară.”

Ce au mai spus reprezentanţii Oro Toro în cadrul Forumului de franciză Transilvania:

♦ Pe lângă brandurile Oro Toro şi Osho, mai lansăm unul nou, Yasou, prima unitate fiind pe Calea Floreasca.

♦ Oro Toro este un brand 100% românesc, ce a luat naştere în 2014. Secretul din spate este că burgerii se gătesc la jar.

♦ Astăzi suntem 10 unităţi şi am mers atât la mall, cât şi stradal. Ne extindem în sistem de franciză.

♦ Braşovul funcţionează în franciză, Constanţa la fel. În Timişoara suntem în Iulius Mall, tot în franciză.

♦ Burgerul este precopt pe cuptorul Josper, un cuptor special pentru prepararea cărnii de vită.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO