Companii

Restaurantul Ikea, unul dintre cele mai puternice din România: 8 milioane de euro din chifteluţe

Autor: Cristina Roşca

14.05.2018, 00:07 2170

Departamentul Ikea Food, format din restaurantul Ikea, magazinul de delicatese suedeze şi bistroul din magazinul Ikea din Bucureşti, a obţinut în 2017 afaceri de 35,5 mil. lei (7,7 mil. euro) fără TVA, în creştere cu 10% faţă de anul anterior. Dacă se adaugă TVA-ul la alimente de 9%, afacerile merg spre 40 mil. lei, potrivit calculelor ZF. Ikea România, magazinul, a avut în anul fiscal trecut vânzări de 586 milioane de lei (130 milioane de euro). 

Bistroul însă se bazează pe volume mari de vânzări, în special de hot - dog, care costă 1 leu bucata. Bistroul mai vinde însă şi îngheţată, băuturi răcoritoare şi alte câteva tipuri de dulciuri sau cafea. „Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate de Ikea România, vânzările Ikea Food reprezintă 6,1%. Cel mai bine vândute produse în anul acesta au fost: bomboanele pick & mix (8,8 milioane de bucăţi), chifteluţele suedeze (5,8 milioane) şi hot dogii (2,9 milioane)”, spun oficialii companiei în raportul anual.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO