Restructurare din temelii la Carrefour: în următorii cinci ani pariurile vor fi online-ul, proximitatea şi cash & carry

24 ian 2018 Autor: Cristina Rosca

♦ Aceste mutări vin în contextul în care în presa internaţională au apărut informaţii potrivit cărora Carrefour negociază vânzarea grupului către gigantul Amazon.

Grupul francez Carrefour, un gigant cu afaceri anuale de peste 88 mld. euro, a anunţat un plan de transformare a busi­nessului până în 2022, plan ce vi­zează conce­die­rea a câtor­va mii de sala­riaţi, închi­de­rea a câteva sute de unităţi şi vânzarea unor active nonstra­tegice în valoare de circa jumă­tate de miliard de euro. Planul retailerului fran­­cez, ce poartă numele de „Carrefour 2022“ pen­tru că vizează următorii cinci ani, are în centrul său „o dez­voltare profitabilă“. Astfel, investiţiile vor fi îndreptate către „proiectele genera­toa­re de valoare şi către formatele cu potenţial de creştere“.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.01.2018

 
Cuvinte cheie:
Restructurare
, Carrefour
, retailer
, online-ul
, proximitatea
, cash & carry
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide