Compania nu deţine o fabrică în România, astfel că cei circa 50 de angajaţi lucrează predominant în departamente precum vânzări sau marketing
Ferrero România, subsidiara locală a producătorului italian cu acelaşi nume, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 300 milioane de lei (67 mil. euro), în creştere cu 28% faţă de anul precedent, arată datele de la Registrul Comerţului.
Compania are în portofoliu branduri precum Kinder Bueno, Tic Tac, Nutella sau Ferrero Rocher. Majorarea businessului companiei vine într-un an care a adus creşteri pentru majoritatea jucătorilor mari din industria alimentară datorită reducerii TVA la alimente de la 24% la 9% începând cu 1 iunie. Afacerile Ferrero România s-au dublat în ultimii cinci ani, astfel că în 2010 compania avea un rulaj de 155 milioane de lei. Anul 2015 a fost unul bun şi din punctul de vedere al profitului net pentru Ferrero România, compania mărindu-şi câştigurile de aproape trei ori faţă de anul precedent, până la 13,8 milioane de lei (3 mil. euro). Astfel, marja profitului net a ajuns la aproape 5%, conform calculelor ZF.