INTERVIU

Afacerile producătorului de cosmetice Amway în România au sărit de 90 mil. lei pentru prima dată după 2010. "Avem aproximativ 40.000 de parteneri."

21 mar 2017 Autor: Cristina Rosca

Ioana Enache conduce de mai bine de cinci ani businessul Amway în România. Ea are însă pe mână şi alte două pieţe, Bulgaria şi Grecia.

Compania de vânzări directe Amway are în portofoliu atât produse cosmetice şi de îngrijirea locuinţei, cât şi o gamă de nutriţie.
 
„Produsele de înfrumuseţare şi îngrijire personală au o pondere de 38% în totalul businessului, fiind urmate de segmentul de nutriţie care reprezintă 31% din vânzări, iar 19% îi revin gamei de produse de îngrijire a locuinţei“, spune Ioana Enache, executivul român care conduce operaţiunile Amway de mai bine de cinci ani. Ea este responsabilă şi pentru pieţele din Bulgaria şi Grecia totodată, potrivit profilului său de pe reţeaua de socializare de business LinkedIn.
 
Amway este o companie de vânzări directe care îşi distribuie produsele prin reprezentanţi, un model similar având şi firme precum Avon sau Oriflame. Amway a intrat pe piaţa din România acum circa 20 de ani cu opt produse, ajungând astăzi să aibă în portofoliu câteva sute.
 
„Faţă de 2015, ne aflăm la un nivel constant, menţinând un număr de aproximativ 40.000 de parteneri. Diferenţele nu sunt foarte mari nici prin comparaţie cu 2008, când înregistram aproximativ 42.000 de parteneri.“ Aceşti parteneri pot cumpăra fie pentru ei înşişi, fie pentru a da mai departe clienţilor şi care fac din asta un business.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.03.2017

 
Cuvinte cheie:
Amway
, cosmetice
, afaceri
, producator
, saritura
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide