Retail&Agrobusiness

Afacerile producătorului român Farmec au crescut cu 9% în primul semestru, susţinute de reţeaua de magazine şi online

Afacerile producătorului român Farmec au crescut cu 9%...

Autor: Roxana Rosu

23.08.2017, 13:22 142

Farmec Cluj Napoca, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, în  creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, evoluţie susţinută de extinderea semnificativă a reţelei de magazine şi de majorarea vânzărilor online.

„Rezultatele obţinute în prima jumătate a acestui an ne oferă toată încrederea că vom reuşi să ne atingem obiectivul setat la începutul anului, acela de creştere a cifrei de afaceri cu peste 10%. Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei magazinelor de brand”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Compania are opt magazine Farmec, la Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara, şi 11 magazine Gerovital, la Bucureşti (3 magazine), Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi şi Piatra Neamţ. Opt dintre acestea au fost inaugurate în acest an, iar alte două unităţi vor fi inaugurate până la finele lui 2017. În primele şase luni, reţeaua de magazine proprii a atins vânzări de 1 milion de euro.

Creşterea din prima parte a anului a fost susţinută şi de vânzările din magazinul online, care s-au menţinut pe un trend puternic ascendent, înregistrând un avans de 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Un alt factor care a contribuit la creşterea cifrei de afaceri este acoperirea reţelei de distribuţie, cu zece puncte de lucru la nivel naţional. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO