Agricola Băcau, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa pro­ce­să­rii cărnii, vinde 56% din producţie către retaileri. Magazinele proprii acoperă doar 2% din producţie

14 sep 2017 Autor: Roana Rotaru



Grupul Agricola Bacău, unul dintre cei mai mari jucători din industria cărnii din România, cu afaceri de aproape 151 mil. euro şi 2.895 de salariaţi în 2016, realizează 56% din vânzările de carne de pasăre, salmuri, semipreparte şi ouă prin intermediul lanţurilor de magazine de comerţ modern, doar 2% din producţie comercializându-se prin cele 29 de magazinele proprii, potrivit reprezentanţilor companiei. Anul trecut, grupul Agricola Bacău a produs 41.300 tone de care de pui, 5.100 tone de specialităţi din carne şi salamuri crud-uscate, 2.360 tone de semipreparate şi 64 milioane de ouă, potrivit sursei citate.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
productie
, carne
, magazine
, agricola bacau
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide