Retail&Agrobusiness

Amazon a vândut de peste 4 miliarde de dolari în Prime Day, perioada cu cele mai mari reduceri din an, în ciuda erorilor tehnice şi a grevelor din Europa

Amazon a vândut de peste 4 miliarde de dolari în Prime...

Autor: Alex Ciutacu

19.07.2018, 12:40 137

Clienţii au cheltuit peste 4,2 miliarde de dolari în cadrul programului Prime Day derulat de Amazon.com, în creştere cu 33% faţă de anul trecut, potrivit estimărilor citate de Bloomberg.

Retailerul online nu transmite public încasările din evenimentul de 36 de ore care a început luni.

Estimările citate de Bloomberg sunt realizate de analistul Michael Pachter din cadrul firmei Webush Securities.

Acesta a bazat cifrele pe informaţiile pe care compania le face publice, printre care şi faptul că a livrat spre clienţi 100 de milioane de produse şi că businessurile mici şi mijlocii au vândut bunuri în valoare de peste 1 miliard de dolari în cadrul platformei, doar în primele 24 de ore.

Magazinul online al Amazon este folosit de retailer pentru a comercializa propriile produse, dar şi de alţi 2 milioane de comercianţi independenţi care plătesc comision şi taxe către retailer pentru a-şi vinde marfa pe piaţa online.

Estimările lui Pachter le depăşesc pe cele dinainte de eveniment, de 3,4 miliarde de dolari - realizate de firma Coresight Research.

Amazon s-a confruntat în aceste zile cu o serie de greve în Germania şi Spania, iar în primele minute ale evenimentului cu o serie de probleme tehnice care au împiedicat mulţi utilizatori să achiziţioneze produse.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO