Retail&Agrobusiness

Americanii de la Johnson & Johnson controlează o treime din piaţa produselor de îngrijire pentru copii

Americanii de la Johnson & Johnson controlează o treime...

Autor: Cristina Roşca

26.07.2017, 00:05 502

Românii cheltuie anual circa 80 mil. lei pe produse de îngrijire a bebeluşilor şi a copiilor mici, piaţa fiind dominată clar de multinaţionale, arată datele compa­niei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Astfel, compa­ni­ile Johnson & John­son România, Be­ier­s­dorf România şi Avon Cosmetics Ro­mâ­­­nia au împreună mai bine de jumătate din piaţă.

„Johnson & John­­­son România a rămas liderul incon­tes­tabil al acestei pieţe şi în 2016, cu o co­tă de pia­ţă de circa 29%. Avan­­­tajul aces­tui ju­că­tor este faptul că are branduri cunos­cute şi are totodată o largă pa­letă de pro­duse spe­cifice“, spun analiştii Euro­­monitor. Pe poziţiile următoare se află Beiersdorf cu 17% cotă de piaţă în valoare şi Avon cu 11%. Grupul german Beiersdorf este activ pe această piaţă cu produsele Nivea Baby. Americanii de la Johnson & John­son au în portofoliu produse variate, de la uleiuri şi loţiuni la şampon şi balsam specializat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO