Retail&Agrobusiness

Americanii de la Under Armour au ajuns la patru magazine monobrand în România

Piaţa de peste 600 de milioane de euro a echipamentelor sportie s-a aglomerat în special în ultimii 3-4 ani, numărul jucătorilor specializaţi dublându-se pe fondul unui apetit crescut al românilor pentru sport şi viaţa sănătoasă.

Piaţa de peste 600 de milioane de euro a echipamentelor sportie s-a aglomerat în special în ultimii 3-4 ani, numărul jucătorilor specializaţi dublându-se pe fondul unui apetit crescut al românilor pentru sport şi viaţa sănătoasă.

Autor: Cristina Roşca

09.07.2018, 00:05 1748

Un grup din Serbia aduce local brandul american de echipamente sportive în sistem de franciză şi vrea nouă magazine în următorii 2-3 ani.

Brandul american de echipamente sportive Under Armour a deschis acum câteva săptămâni cel de-al patrulea magazin monobrand de pe piaţa locală în Cluj-Napoca, în centrul comercial Iulius Mall. Acesta este primul magazin din provincie, compania având alte trei unităţi în Capitală, în mallurile AFI Cotroceni, Băneasa Shopping City şi Mega Mall. Mai mult, compania urmează să deschidă în perioada următoare o altă unitate de tip outlet în centrul comercial Fashion House.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO