Retail&Agrobusiness

Americanii de la Whirlpool aduc pe piaţa românească un brand de electrocasnice de lux

Cătălin Mihalcea, manager marketing în cadrul Whirlpool România:

Grupul a luat decizia de a extinde portofoliul de branduri din România după ce anterior americanii au preluat, la nivel internaţional, şi brandurile Indesit şi Hotpoint. Astfel, portofoliul de pe piaţa locală a ajuns la patru branduri faţă de unu singur acum doi ani.

Cătălin Mihalcea, manager marketing în cadrul Whirlpool România: Grupul a luat decizia de a extinde portofoliul de branduri din România după ce anterior americanii au preluat, la nivel internaţional, şi brandurile Indesit şi Hotpoint. Astfel, portofoliul de pe piaţa locală a ajuns la patru branduri faţă de unu singur acum doi ani.

Autor: Cristina Rosca

12.08.2016, 00:06 6658
Producătorul de electrocasnice Whirlpool, unul dintre cei mai mari jucători de profil din lume, aduce pe piaţa din România un nou brand, KitchenAid, cu care se va poziţiona pe segmentul premium. Acesta va fi vândut, la fel ca şi celelalte branduri ale grupului, respectiv Whirlpool, Hotpoint şi Indesit, în magazinele specializate.
 
„În toamna acestui an, grupul Whirlpool va aduce oficial în România electrocasnicele încorporabile KitchenAid, brand care livrează produse premium pentru bucătărie de aproape un secol. Produsele KitchenAid vor fi prezente în cele mai mari reţele de retail IT&C din România”, a spus Cătălin Mihalcea, manager marketing în cadrul Whirlpool România. El nu oferă detalii privind magazinele unde vor fi vândute aceste produse sau vânzările estimate pentru ele. Cei mai mari jucători de profil sunt Altex, Flanco şi eMag.
 
Brandul KitchenAid se poziţionează însă pe segmentul de sus, un mixer costând peste 500 de euro, spre exemplu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO